vrijdag 9 maart 2012

Ben jij de TOPSCORER in mijn nieuwe boek?


Speel nu zelf de hoofdrol in je eigen voetbalboek! Je speelt in dit verhaal bij je eigen club of bij de club uit je woonplaats. Als je wordt geselecteerd voor Jong Oranje, dreigt het mis te gaan. Je wordt beschuldigd van diefstal. Samen met je beste vriend/vriendin (echte naam) probeer je de werkelijke dader op te sporen. Ondertussen bezoek je met je vader de superspannende halve finale van de KNVB beker waarvoor je favoriete profclub zich geplaatst heeft.

Lukt het je om het mysterie rond de diefstal op te lossen? En lukt het om degene waar jij zo verliefd op bent voor je te winnen? Mag je met Jong Oranje meedoen in de belangrijke kwalificatiewedstrijd tegen Duitsland?
Wat is er mooier dan te eindigen in het Nederlands Elftal op het Europees Kampioenschap, tussen sterren als Wesley Sneijder en Arjen Robben, als topscorer van Oranje.




Bestel voor 1 mei op www.personalgifts.nl/ek2012 en je krijgt deze EK aftelposter, met je eigen naam achter op het shirt, gratis toegestuurd. Op het boek zelf staat jouw naam ook op het shirt en op de plaats waar nu Luca staat. Supercool toch?

13 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk idee!
Kunnen jullie ook vertellen voor welke leeftijdscategorie dit boek geschreven is, dat mis ik een beetje in de omschrijving.

P. Blok

Circle4Life zei

Het boek is goed te lezen voor goede lezers vanaf 8 jaar. Maar natuurlijk al voorleesbaar vanaf jongere leeftijd.

Anoniem zei

Oma Will zal wel kippig zijn, maar waar kan ik het boek bestellen, ik zie nergens een formulier....
vr. groet

Anoniem zei

Erg leuk idee maar waarom?

Anoniem zei

Neejoh,
Grapje HAHAHAHAHAHAHHAHAHAH

Charles zei

ik hoop dat ooit storm en stijn gevraagt worden door Real Madrid of Chelsea F.c.

Charles zei

in de voetbalgoden he ;)

Anoniem zei

erg leuk! ik ga het boek nu lezen!

Caro Lynn zei

Hallo Gerard,
Zijn er nog meer boeken over Luca, van het boek "Topscorer van Oranje"?
Of is dit een deel uit de reeks Voetbalgoden, volgens ons niet...

Groeten Bas en juf Koko

Gerard van Gemert zei

Hallo Bas & juf Koko,

Luca, topscorer van Oranje is een op zichzlf staand boek en dus geen onderdeel van een serie. Ook niet van de Voetbalgoden.
Heel heel heel misschien komt er nog een vervolg.

Groeten,
Gerard

Anoniem zei

YO Gerard ik wil wel in die boek een hoofdrol spelen moet ik betalen mijn beste vriend heet Mootje Mert Turhan ik hoop dat ik mag meedoen ik zelf heet Tim Ik je later

Anoniem zei

kan je dit boek ook voor een meisje kopen Gerard?

Unknown zei

Dat zou je even bij Personalgifts na moeten vragen. Die zorgen voor de personalisatie van het boek. Kijk even op personalgifts.nl.