vrijdag 7 december 2007

MAIL

Er is niets zo belangrijk voor een schrijver om te weten wat de lezer van het boek vindt. En dan niet alleen om te horen dat het leuk was, maar vooral om te weten wat er beter kon.
Als je dus een boek gelezen hebt, mail me dan op voetbalgoden@hotmail.com om te laten weten wat je ervan vond.
Wat was leuk, wat was saai, wat begreep je niet, dat soort dingen wil ik graag weten.
En ik beloof je: als je me mailt, krijg je zeker antwoord.

Dus kom maar op met die mailtjes.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Beste Gerard van Gemert,

Ik vind gevecht om de cup een heel leuk en spannend boek. Ik ga er 31 januari mijn boekbespreking over houden. Heeft u nog informatie voor mij of iets leuks om in de klas uit te delen?

Alvast bedankt.

Groeten Matthijs Bakker

Arne Peeters zei

Ik vind voetbalgoden deel 1,2,3,4en 5 superboeken!! En ik kijk uit naar 6!!


Arne (10 jaar)