maandag 29 oktober 2007

Boekbespreking en je hebt een vraag?

Kijk dan in het kopje 'contact' en stuur me een mailtje. Ik zal dan proberen zo snel mogelijk te antwoorden. Je kunt me van alles vragen.

Er zijn al genoeg kinderen geweest die vragen stelden omdat ze hun boekbespreking over Gevecht om de Cup of zelfs al over Gevaarlijk Spel hebben gehouden. Dan vertel ik ietsje meer over de boeken en over mezelf dan wat op de site van Clavis staat.

Een jongetje uit Alphen a/d Rijn (waar ik woon en werk) heeft zelfs gevraagd of ik in de klas wilde komen tijdens zijn boekbespreking. Toevallig kon ik die dag en dus was ik daarbij aanwezig. Leuk om mee te maken hoe iemand vertelt over een verhaal wat ik zelf heb verzonnen.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo. ik heb mijn boekbespreking pas in februari. dan zal ik vragen stellen. ik ga het doen over gevaarlijk spel.

Anoniem zei

ik hou me boekbespreking over gevecht om de cup. Ikwil meer info over de schrijver en een goeie samenvatting over het boek

Anoniem zei

ik hou me boekbespreking over De zwarte panter. Ik wil graag goede samenvatting over het boek.

Anoniem zei

Hallo
Mijn boek is gevecht om de cup ik wil een goede samevatting willen hebben en niet die van de achterkant